SIVECO a câştigat pentru a treia oară World Summit Awards

SIVECO a câştigat pentru a treia oară World Summit Awards, , competiţie desfăurată sub egida ONU, potrivit unui comunicat de presă al companiei trimis Redacţiei.
Polarizând atenţia elitei mondiale a profesioniştilor IT, World Summit Awards (WSA), desfăşurată sub egida ONU, a atras şi anul acesta aplicaţii din 178 de state membre ale ONU dintre care în finală au ajuns peste 450.
SIVECO România a reprezentat ţara noastră cu aplicaţia „Kazakhstan, land of the great steppe” („Kazahstan, ţara marii stepe”) şi a obţinut marele premiu la categoria Cultură & Turism.
Câştigătorii WSA au fost selectaţi de către un juriu format din experţi internaţionali în domeniul TIC, în două runde de evaluare, fiecare stat membru ONU fiind eligibil pentru a desemna un singur produs pentru fiecare categorie la World Summit Awards.
Acesta este cel de-al treilea titlu mondial WSA obţinut de SIVECO – după cele câştigate în 2005 („Cel mai bun conţinut educaţional interactiv din lume”) şi în 2013 (pentru proiectul „Şcoli speciale Portal – CES (Conţinut educaţional multimedia interactiv pentru copii cu nevoi educaţionale speciale)”).
Proiectul softiştilor români constă într-o abordare cu totul nouă a mijloacelor tradiţionale de prezentare.
Cu ajutorul unei varietăţi de resurse multimedia, reunite într-o singură aplicaţie, putem explora societatea şi cultura celei de a noua ţări ca mărime din lume, Kazahstan: galerii de imagini, filme time-lapse, Panorama / 360º, tururi virtuale, obiecte 3D, hărţi digitale şi grafice cu informaţii.
Aplicaţia este distribuită oficial de corpul diplomatic al Republicii Kazahstan către cei care doresc să cunoască ţara, luând locul clasicelor broşuri tipărite.
În cadrul acestui proiect, specialiştii SIVECO au colaborat cu o echipă internaţională formată din scriitori, jurnalişti, fotografi, cameramani, graficieni, designeri şi programatori kazahi şi de alte naţionalităţi.
Au fost implicate 80 de persoane şi 33 de organizaţii publice şi private, care au lucrat intens timp de un an şi jumătate la acest produs, conform sursei citate.

 

You May Also Like