INCOMPATIBILA
DE LA DGASPC SECTOR 2
– ACȚIONEAZĂ
DE UNA SINGURĂ ȘI ÎNCALCĂ LEGILE – FALS ÎN
DECLARAȚII, ABUZ, DISPREȚ

1
216

Așa cum era de așteptat, conducerea Primăriei Sectorului 2, prin pierzătorul Radu Mihaiu, s-a spălat pe mâini și nu a luat nicio măsură în ceea ce privește anularea stării de incompatibilitate existentă la nivelul conducerii DGASPC Sector 2.

Articolul din data de 6 mai 2024 prin care se dezvăluia starea de incompatibilitate a directoarei de la DGASPC Sector 2 nu a produs decât dispreț din partea conducerii DGASPC Sector 2 și a primarului pierzător. Era de așteptat.

Mai mult decât atât, directoarea incompatibilă a depus și încărcat noua declarație anuală de interese fix a doua zi după articol, pe data de 7 mai, menținând starea de incompatibilitate (https://www.ziarultricolorul.ro/din-costa-rica-din-districtul-pavas-direct-in-fotoliul-de-director-incompatibil-la-dgaspc-sector-2/)

Numită și dovedită ilegal, Sanda Maria Vasile Rușanu continuă seria abuzurilor care o definesc și realizează încă un fals în declarații prin faptul că nu a menționat calitatea de ADMINISTRATOR în ultima declarație de interese publicată pe portalul primăriei (https://www.ps2.ro/index.php/transparenta/declaratii-ani/declaratii-de-interese/serviciul-corp-control-di).

Datată la 07.05.2024 și publicată pe portalul Primăriei Sectorului 2, declarația Sandei Maria Vasile Rușanu nu menționează calitatea de administrator la SC Pavas Ideal SRL, firmă ce își are sediul social la casa domniei sale.

Ce spune ONRC ?

ONRC nu putea spune decât faptul că la mai mult de o lună de zile directoarea detașată din nou în cadrul DGASPC Sector 2 încă DEȚINE CALITATEA DE ADMINISTRATOR la SC Pavas Ideal SRL.

Dovezile sunt foarte clare, fără dubii și în demersul de a analiza corect informațiile publicate am solicitat un punct de vedere fostului director general al DGASPC Sector 2, domnul Florin Ștefan Vasile, aflat într-o situație medicală sensibilă datorită abuzurilor la care a fost supus de către Radu Mihaiu.

Menționăm faptul că Radu Mihaiu este anchetat de către DNA, așa cum rezultă din ancheta jurnalistică de către redactorii “Cetățeanul.net” (https://cetateanul.net/articol-principal/primarul-sectorului-2-radu-mihaiu-un-alt-penal-usr-in-functie-publica/) pentru presiuni asupra directorului Florin Ștefan Vasile.

DOVADA INCOMPATIBILITĂȚII – IUNIE 2024

ABUZ INCREDIBIL! DIRECȚIA SUNT EU, SANDA RUȘANU!!!

Din răspunsul solicitat directorului DGASPC Sector 2, Florin Ștefan Vasile, a rezultat un alt abuz realizat de către Sanda Maria Vasile Rușanu.

Așa cum reiese din documentele furnizate și cum ne-a explicat domnul Florin Ștefan Vasile, directoarea incompatibilă a decis DE UNA SINGURĂ că nu este incompatibilă și că nu se află sub incidența prevederilor legale care privesc incompatibilitățile funcționarilor publici.

DIRECȚIA SUNT EU pare să spună Sanda Marian Vasile Rușanu atunci când decretează că POATE EXERCITA CALITATEA DE ADMINISTRATOR LA O SOCIETATE COMERCIALĂ, ATÂT TIMP CÂT NU ÎNDEPLINEȘTE atribuții specifice locul de muncă deținut într-o instituție de stat.

CE O TRĂDEAZĂ PE SANDA VASILE MARIA RUȘANU ?

Toate bune și frumoase sunt aspectele decretate de directoarea Rușanu, doar că în activitățile principale și secundare identificate și existente în Cetificatul Constatator există nenumărate conduri CAEN care sunt IDENTICE cu activitatea desfășurată de către aceasta la DGASPC Sector 2.

Spre exemplificare vă atașăm o serie de coduri care se regăsesc în activitatea uzuală a unui director DGASPC Sector 2 și pentru care doamna Sanda Vasile Maria Rușanu a semnat contracte într-o stare vădită de incompatibilitate.

Cu MÂNA EI, încălcarea legii este mai “dulce” !

Am analizat cele 140 de contracte DGASPC Sector 2 doar pe anul în curs și care se regăsesc pe pagina de web a Primăriai Sectorului 2 (https://public.ps2.ro/04%20Directia%20Generala%20de%20Asistenta%20Sociala%20si%20Protectia%20Copilului/Contracte/2024/) și am constatat probe clare de minciună și fals în declarații ale directoarei Sanda Marian Vasile Rușanu.

În răspunsul domniei sale către fostul director Florin Ștefan Vasile, doamna Rușanu a afirmat că nu îndeplinește atribuții care au legătură DIRECTĂ SAU INDIRECTĂ CU obiectul de activitate al DGASPC Sector 2.

Toate bune pe hârtie, rău în practică pentru domnia sa, doarece aceasta îndeplinește nenumărate activități care sunt în corespondență directă cu calitatea de administrator al firmei pe care o deține.

Spre exemplificare vă prezentăm Contractul subsecvent de servicii Nr. 86/102135/29.04.2024 – Lot 1, Lot 4 –  contract se privește achiziția și plata de Servicii de asistență socială cazare acordate persoanelor vârstnice  – grad dependență I și II și pentru care se plătește de către doamna Sanda Maria Vasile Rușanu suma modică de numai 618.540,00  RON.

Acest contract este în corespondență directă cu codul CAEN 8790 – Alte activități de asistență socială, cu cazare, COD CE SE REGĂSEȘTE ÎN Certificatul Constatator al SC Pavas Ideal SRL.

DIRECT SAU INDIRECT, ACTIVITATEA lui RUȘANU ESTE INCOMPATIBILĂ.

De la comerțul cu fructe, legume, carne, până la servicii funerare, la lucrări de construcții, de reparații sau de îngrijire zilnică pentru copii, atribuțiile Sandei Maria Vasile Rușanu sunt și DIRECT ȘI INDIRECT în legătură cu calitatea de ADMINISTRATOR la SC Pavas Ideal SRL, firma pe care o deține din 17.07.2008. Sunt zeci de contracte semnate de Sanda Maria Vasile Rușanu care au obiect de activitate corespondent codurilor CAEN din Cetificatul Constatator al firmei deținute de către aceasta.

Agenția Națională de Integritate va avea o misiune foarte ușoară în a constata starea de incompatibilitate girată de Radu Mihaiu.

Pe de altă parte, așa cum rezultă din documentul furnizat de către directorul Florin Ștefan Vasile, Ministerul Muncii și Solidarității Sociale a redirecționat adresa acestuia privind constatatea elementelor de incompatibilitate ale Sandei Maria Vasile Rușanu către Agenția națională de Integritate.

Directorul Florin Ștefan Vasile ne-a declarant că “instituțiile statului vor fi sesizate permanent pe aceste fapte de incompatibilitate și abuz girate de edilul care a pierdut recent alegerile la Primăria sectorului 2. DGASPC Sector 2 este un batalion de tortură spihică și acest lucru trebuie să înceteze imediat”.

Așa cum rezultă din documentele primite, Radu Mihaiu s-a spălat pe mâini și a transmis răspuns în  scris către directorul Florin Ștefan Vasile că se va cerceta situația reclamată.

Bineînțeles că nu credem acest lucru din moment ce Radu Mihaiu deja a detașat-o pe  Sanda Maria Vasile Rușanu, pentru a doua oară, în DGASPC Sector 2 până în luna decembrie 2024.

Potrivit LEGII 161/19.04.2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei,
Art. 94 PRECIZEAZĂ:

  • Calitatea de funcţionar public este incompatibilă cu orice altă funcţie publică decât cea în care a fost numit, precum şi cu funcţiile de demnitate publică.
  • Funcţionarii publici nu pot deţine alte funcţii şi nu pot desfăşura alte activităţi, REMUNERATE SAU NEREMUNERATE, dupa cum urmează:

a) în cadrul autorităţilor sau instituţiilor publice;

b) în cadrul cabinetului demnitarului, cu excepţia cazului în care funcţionarul public este suspendat din funcţia publică, în condiţiile legii, pe durata numirii sale;

c) în cadrul regiilor autonome, SOCIETĂŢILOR COMERCIALE ori în alte unităţi cu scop lucrativ, din sectorul public sau privat, în cadrul unei asociaţii familiale sau ca persoană fizică autorizată;

d) în calitate de membru al unui grup de interes economic.

CODUL ADMINISTRATIV este călcat în picioare de aceste două personaje și au eludat cu bună știință faptul că potrivit prevederilor din Partea VI – Statutul Funcționarilor Publici, Prevederi Aplicabile Personalului Contractual din Administrația Publică și Evidența Personalului Plătit din Fonduri Publice // ↳ Titlul II – Statutul funcționarilor publici // ↳ Capitolul V – Drepturi și îndatoriri // Sectiunea a 5-a – Regimul incompatibilităţilor şi conflictului de interese în exercitarea funcţiilor publice, art Art. 467. – Incompatibilităţi cu alte funcţi:

  • Calitatea de funcţionar public este incompatibilă cu exercitarea oricărei alte funcţii publice sau calităţi decât cea în care a fost numit, precum şi cu funcţiile de demnitate publică, cu excepţiile prevăzute de lege.
  • Funcţionarii publici nu pot deţine alte funcţii şi nu pot desfăşura alte activităţi, REMUNERATE SAU NEREMUNERATE, cu excepţia celor prevăzute la art.469 alin.(1) şi (2), după cum urmează:
    a) în cadrul autorităţilor sau instituţiilor publice;

b) în cadrul cabinetului demnitarului, cu excepţia cazului în care funcţionarul public este suspendat din funcţia publică, în condiţiile prezentului Cod, pe durata numirii sale;
c) în cadrul regiilor autonome, societăţilor ori în alte unităţi cu scop lucrativ din sectorul public;
d) în calitate de membru al unui grup de interes economic.

De asemenea, potrivit COD PENAL actualizat 2024 (Legea nr. 286/2009) – Cap III – Falsul în înscrisuri, doamna Sanda Maria Vasile Rușanu este sub incidența prevederilor acestui cod dat fiind faptul că Art. 321: Falsul intelectual prevede:

(1)Falsificarea unui înscris oficial cu prilejul întocmirii acestuia, de către un funcţionar public aflat în exercitarea atribuţiilor de serviciu, prin atestarea unor fapte sau împrejurări necorespunzătoare adevărului ori prin omisiunea cu ştiinţă de a insera unele date sau împrejurări, se pedepseşte cu închisoarea de la unu la 5 ani.

(2)Tentativa se pedepseşte.

DE UNDE ATÂTA DEMNITATE DE LA UN PIERZĂTOR ?

Ne întrebam acum aproape două luni de zile dacă primarul de atunci, acest domn care a pierdut alegerile la sectorul 2, Radu Mihaiu, are demnitate. Răspunsul este simplu. NU ARE !

Prin faptul că a detașat-o din nou pe Sanda Maria Vasile Rușanu în funcția de director general în data de 12 iunie 2024 până în 11 decembrie 2024, este o dovadă a complicității la fapte penale pentru care cei doi vor trebui să ofere niște explicații.

Dispoziția de detașare a Sandei Maria Vasile Rușanu are numărul 1116/11.06.2024 și este modificată prin Dispoziția 1128/18.06.2024, documente emise de edilul pierzător și neștiutor în ceea ce privește abuzurile.

Electoratul a sancționat aroganța, disprețul, incompetența.

Instituțiile statului vor sancționa faptele penale săvârșite în formă continuată, cu bună știință.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.